vineri, 29 aprilie 2011

Dezvoltarea noastra! :D




Haideti sa ne amintim melodii frumoase de cand eram mici. 
Imi este dor sa lipesc tatuaje de la guma turbo pe usile
blocului.Imi este dor sa mananc corcoduse de cand erau 
asa mici ca nu simteai niciun gust insa eram asa fericiti.Ne 
trezeam dimineata fredonand melodiile de la animal x
sau akcent sau o-zone :-J. Copii din ziua de azi stiu de i-pod
stiu de toata tehnologia asta. Noi daca aveam 2.000 de lei ne
duceam la magazin luam o vafa si o ciocolatica si eram cei mai
fericiti.nu aveam nevoie de cele din ziua de azi.
Care are ceva de comentat este invitatul meu la un comment!

Nu de alta dar chiar ma intereseaza si parerile ceorlalti.Daca 
aveti idei de topicuri nu ezitati sa imi spuneti :P.Mintea mea este
deschisa la aproape orice inafara de tampenii banale.Vizionare placuta!!!




 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu