miercuri, 4 mai 2011

Liceul! :X

Stau si ma gandesc cum noi (tinerii) ne plangem si
abia asteptam week-end-ul.Intotdeauna m-am intrebat
daca chiar o sa ducem dorul de liceu.Cred ca da!!
Ok! O sa imi fie dor sa intarzii la liceu prima ora
sau primele doua ore :P o sa imi lipseasca mai mult ca
sigur colegii mei nebunatici pe care apropo ii ador
O sa imi lipseasca tampeniile facute in "incinta" liceului
 care nu le-as schimba deloc si multe multe altele.
Insa veste buna! :D:D mai am timp sa stric si sa repar.
Vacanta de vara este din ce in ce mai aproape! Si 
parca simt deja caldura soarelui,briza marii,bass-ul 
incomparabil al sistemelor din cluburile de pe faleza 
litoralului.Sunt curioasa. Ce o sa va lipseasca cel
mai mult din anii de liceu??? Si in al doilea rand 
Ce o sa faceti anul acesta in vacanta de vara??? 
Astept raspunsurile voastre :> .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu